
Knjiga Pravo oglašavanja – pravno uređenje oglašavanja, reklamiranja i promidžbe u suvremenom marketingu i tržišnom komuniciranju donosi sustavnu analizu ključnih poveznica između marketinga i pravnih normi koje uređuju područje oglašavanja u suvremenom hrvatskom pravu, uključujući pregled prava intelektualnog vlasništva. Uz tiskano izdanje, korisnicima je dostupna i online verzija knjige koja se kontinuirano i pravovremeno ažurira u skladu s promjenama propisa, zakona i sudske prakse, osiguravajući pristup uvijek aktualnom izdanju.
Na jasan, precizan i pregledan način, knjiga obrađuje:
• opća pitanja prava oglašavanja,
• pravna rješenja specifična za oglašavanje određenih proizvoda i usluga,
• prikaz međunarodnih, europskih i nacionalnih izvora prava u području oglašavanja.
Posebna pozornost posvećena je složenosti zakonodavnog okvira koji u Republici Hrvatskoj regulira ovu tematiku, a uz doktrinarnu i legislativnu obradu izložena je i relevantna pravna te poslovna praksa. Također, uključeni su ključni samoregulatorni akti koji dodatno uređuju ovu dinamičnu i važnu pravnu domenu.
Knjiga je namijenjena širokom spektru korisnika: korporativnim pravnicima, odvjetnicima, poduzetnicima, marketinškim stručnjacima, konzultantima, patentnim i žigovnim zastupnicima, menadžerima, studentima i svima koji djeluju na dodirnim točkama prava i tržišnog komuniciranja u globalnim tržišnim uvjetima.


